maanantai 25. helmikuuta 2013

Kevätlook hiuksiin

Menen torstaina pitkästä aikaa kampaajalle. Jotain uutta kivaa piristystä kaipaisin hiuksiini kevääksi. Olen ihastunut näihin liukuvärjäyksiin.

Minulla on pitkä tumma tukka, jossa tällä hetkellä aika paljon haalistuneita raitoja. Hiukseni eivät ole muutoinkaan kovin paksut ja nyt raskauden/imetyksen jälkeen on melkoinen sulkasato menossa. Todennäköisesti jossain vaiheessa joudun hiukset lyhentämään, mutta vielä en halua leikata.

Onko kokemuksia liukuväreistä? Miellyttääkö vai näyttääkö siltä kuin olisi massiivinen juurikasvu? =D Pitäisikö repäistä... Ainahan sen saa takaisin tasaväriseksi. ;)



Liukuvärejä saa nykyään kotiväreinäkin. Ainakin L'Oréalilta löytyy. Kampaajalla käynti on kuitenkin sellaista pientä arjen luksusta, josta en halua tinkiä. Joskus harvoin värjään itse, mutta viime aikoina olen antanut ne hommat ammattilaisille. Jos suunnitelmani onnistuu, ehkä julkaisen kuvan uudesta tukasta. Mutta en lupaa vielä mitään. ;)


Mukavaa helmikuun viimeistä viikkoa! Toivotaan, että aurinko paistaa! =)


(kuvat lainattu: täältä, täältä, täältä ja täältä)

24 kommenttia:

  1. Kokeile ihmeessä :) nimim. superlyhyt ja hiirenharmaa, kylläki ahkerasti kampaajalla aina leikkuutettu hiuslaite ;) Mulla ollu jo monta vuotta lyhyet hiukset ja lähinnä vaalennetut aina joillaki kivoilla lisäväreillä. Kun aloin odottaa tänään 2v täyttävää tytärtäni, päätin kasvattaa kaikki värit pois. Ei nyt sinänsä raskaus ollu syynä, mutta tuntu vaan siltä. Välillä vähän omaa väriä kirkastettu tai muutamaa raitaa laitettu. Päänahka ja hiuslaatu kyllä kiittäny päätöstä värjäysten tauottamiseen, enkä usko enää kestoväreihin menevänikään ;) (ehkä) Poikaki tulee huomenna 8kk ja lisää ei oo tilattu eikä toiveissa niin jospa kevään kunniaksi ois itekki aika tehä jotain tälle hiirulaisvärille.

    Vietä ihana ja ansaittu kampaajahetki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin käyn nykyään tosi harvoin kampaajalla, mutta kyl se aina piristää. Tietysti tekis hyvää olla värjäämättä, mutta mä en pysty.=D

      Vai sulla on noin pikkuisia molemmat lapsukaiset.<3 Pitävät varmasti äidin kiireisenä, ainakin meillä 5 vee (kohta 6) ja 4kk. =)

      Poista
    2. Voit uskoo että vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää ;)

      Poista
  2. Kokeile ihmeessä, sopisi varmasti hyvin Sulle :) Olet niin nätti, että voit julkaista hyvillä mielin kuvasi kaunokainen!! Ihanaa viikkoa sinne teidän poppoolle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Kiitos! <3<3 En kuitenkaan koko nassua taida julkaista. Korkeintaan hiuksista kuvan.;)

      Kiitos samoin, kivaa viikkoa! =)

      Poista
  3. Nuo on ihania. Huokailee viime syksynä syto-hoitojen sivuvaikutuksena hiuksensa menettänyt. On nää mun nyt jo ehkä 4 cm pitkät.. Eli siitä on pitkä matka tuohon. Tilasin eilen kyllä alesta aito-hius klipsipidennykset. Mulla oli sellaset aiemminkin mustana, mut päätin että en värjää enää hiuksia ja möin ne. Mutta, mutta.. sieltähän puski sitten harmaata hiusta, joten pakko aloittaa taas se kierre... Ja ikää 37 v. No onneks tässä vaiheessa nää kasvaa tuplavauhtia, et jos kesällä sais jo jotain fiksua näihin. Bad-hair-day:nä voi vetää vielä peruukin päähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinjan pohdintoja - voimahaleja sulle <3

      Poista
    2. Varmasti rankkaa. Mutta onneks tukka kasvaa taas ja olet muutenkin kunnossa.=)<3

      Poista
  4. Jos mulla olisi pitkät hiukset, ja niissä edes hieman "nostetta", niin liukuvärjäys olisi kyllä ihan must juttu.
    Toimii mun mielestäni juuri tummissa hiuksissa, ja ehdottomasti ammattilaisen laittamana!
    Eli rohkeasti vaan kokeilemaan! kuvia odotellessa ;)

    ps. Minä, vaaleahko liuhuletti ostin juuri itselleni PONIHÄNNÄN :D Ehkä se menee täydestä, ehkä ei, mutta onpahan edes hiukset päässä... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, että liukuväri toimii parhaiten tummassa tukassa.=) Mut semmonen ponnarihan on tosi makee! =D

      Poista
  5. Kuvaaa!! laita vaikka spostiin mulle kun saat uuden tukkasi! :)
    Kannatan kyllä tuota liukuväriä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu laitan kuvaa tavalla tai toisella.=)

      Poista
  6. Mulla on liukuväri ja on ihan kiva. :) Toimi jopa mustiin hiuksiin tuo lorealin paketti. Mutta nyt ois kohta taas joku hiusprojekti edessä ja todennäkösesti se on koko pään värinpoisto tai ei pysty vaihtamaan väriä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla onkin usein noita hiusprojekteja.=) Aina jotain pirtsakkaa.=) Mä oon niin tylsän perinteinen näissä tukkajutuissani.=D

      Poista
    2. No itsehän kynisin tukkani lyhyeksi jos saisin luvan miehekkeeltä mut ei heru! :D

      Poista
    3. No sen kyllä uskon, että J vastustaa! =D =D

      Poista
  7. Musta ainakin noi kuvat näyttää tosi ihanilta!! Ei siis yhtään miltäään juurikasvulta!! NICE:) Mä niin haluisin nähä siut :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, että ei näytä juurikasvulta.=D =D

      Ehkä joskus näetkin mut tai naamani. =D

      Poista
  8. Noi liukuvärit näyttää hyviltä juurikin tummissa hiuksissa :) Ei semmoisia Christina Aguilera blondi-pinkki-turkoosi liukuvärejä vaan juurikin tuollaisia luonnollisia kuin kuvissa. Ihanat tulee varmasti, kuvia odottelen innolla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ei semmosta Christina-tukkaa! Hyi! =D Ei sopis ainakaan mulle. Tykkään vähän klassisemmasta linjasta.;) Tummiin hiuksiin tosiaan parhaiten sopii noi liukuvärit.=)

      Poista
  9. Mullakin torstaina kampaajalle aika;D aika hauska sattuma! Liuku värjäys tummaan tukkaan, kannatan!! <3 Itse aattelin taas vaalentaa hieman lisää vaaleanruskeaa tukkaani:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olipas hauska sattuma!=D Keväällä/kesällä on mukava olla vähän vaaleampi. Olen ollut myös ihan blondi vuosia sitten, mutta en tiedä mitä silloin päässä liikkui.=D Vaalea ei oikeesti sovi mulle.=D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...