keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Eleganttia mustavalkoista kevääksi?

Odotan jo niin kovasti kevättä ja päivien pitenemistä. En ole yhtään talvi-ihminen, joten pakkanen, lumipyry ja kylmä viima vain pistävät mieleni matalaksi. En ole pitkään aikaan ehtinyt kuvaillakaan kotona, sillä olen todella harvoin valoisan aikaan kotona. Olen tehnyt viime aikoina huippuihania ja edullisia sisustushankintoja, joita haluaisin esitellä teille, mutta en ehdi kuvaamaan niitä päivänvalossa. Tulevana viikonloppunakaan minua ei paljon kotona näy. No toivottavasti pian taas ehtisin kuvailla. 

Mutta nyt innostuin pitkästä aikaa tekemään kollaasia verkkokauppojen uutuuksista ja nimenomaan yhden suosikkini eli H&M Homen mallistosta. Mustavalkoinen alkoi taas viehättämään minua niin paljon, että sitä on varmasti pakko kokeilla vielä tämän talven aikana. Joitain uusia tyynyjä, tai paremminkin tyynynpäällisiä, ainakin haluaisin ja jotain tästä kollaasista laitoinkin jo tilaukseen. Mustavalkoinen on aina tyylikäs ja ajaton yhdistelmä, joka pitää pintansa vuodesta toiseen. Välillä minäkin lisäilen mustaa tehosteeksi ja sitten taas otan mustat jutut pois ja laitan harmaata tilalle, kun haluan vähentää kontrastia. Tykkään mustasta, kun sitä on vain hillitysti valkoisen mausteena, kuten näissä tyynyissä.

Oletko sinä mustavalkoisen uskollinen kannattaja vai tuuliviiri kuten minä? :)




Kuvat lainattu: hm.com

5 kommenttia:

  1. Voi, oletpa löytänyt kivoja juttuja tuolta! Monet noista voisin myös itse kotiini ottaa :) Ja hei, kyllä se kevät sieltä hiljalleen tulee, onneksi niin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit. :) Mustaa olen nyt lisäillyt meille vähitellen. <3

      Poista
    2. Kiva että tykkäsit. :) Mustaa olen nyt lisäillyt meille vähitellen. <3

      Poista
  2. Moikka :). Kaunis kollaasi! Muistatko mikä tuon ylemmän vasemmanpuolimmaisen tuununpäällisen nimi on? En löydä sitä hm:n sivuilta ja se olisi juuri sellainen joka sopisi kotiini.

    -A-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, En kyllä valitettavasti muista näiden nimiä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...