torstai 19. marraskuuta 2015

Mikä pöytävalaisin? Apua kaivataan

Ihana eteisen perintölipastomme on nyt ilman valaisinta, kun annoin Pentikin Rondon eteenpäin. Olin niin totaalisen kyllästynyt siihen. Rondon valkoinen Deco-varjostin kuitenkin jäi meille, joten voisin ostaa vain siihen uuden jalan. Olen viime päivinä kuolannut monia kauniita pöytävalaisimia enkä oikein osaa päättää, kun valikoimaa on liikaa. Olisi kiva kuulla myös teidän mielipiteenne tähän "ongelmaan". Mikä näistä valaisimista sopisi kaapin kanssa vai tuleeko mieleen jokin aivan muu valaisin?



1. Deco-varjostin (Pentik) yhdistettynä Trophy-lampunjalkaan (Isku). Ihanat nuo kristallipallukat. Jokin muukin lasijalkainen valaisin voisi olla kiva esim. Askon Storavan.
2. Classico-lampunjalka (Pentik) yhdistettynä Deco-varjostimeen. Jalka on tosi kaunis.
3. Cavalli-lampunjalka (Pentik) ja Deco-varjostin. Tämä on vain kertakaikkiaan upea, mutta melko kookas valaisin. 
4. Omega-pöytävalaisin (Ellos). Tyylikäs ja erilainen.
5. Frost-pöytävalaisin (Innolux). Varjostin on kuin pitsiä tai paperia. Tässä on aivan ihana valo. Tämä sopisi hienosti Jukka Rintalan taulun kanssa, mutta saattaa olla liian korkea valaisin kaapin pariksi.

Mielessäni ovat myös edelleen ne Sapiran timanttiset valaisimet, jotka olivat messuosastollani lainassa. Mutta niitä ehkä pitäisi olla kaksi kappaletta ja olen ajatellut vain yhtä valaisinta. Mutta Sapirassa olisi monta muutakin ihanaa...

Help! Mikä valaisin kävisi tämän kaapin kanssa? 
Minulla on jo yksi vahva suosikki, mutta enpäs vielä paljasta. ;) Kynttelikkö muuten siirtynee muualle valaisimen tieltä. 




Kiitos avustanne ja Hyvää viikonloppua! <3


Kollaasin kuvat on lainattu valmistajien/jälleenmyyjien sivuilta.

24 kommenttia:

  1. Kauniita kaikki, minä olen kirjoittanut joulupukille ja toivonut Pentikin Cavallin <3 - t

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa pukki tois saman mullekin. ;) Se on niin upea.

      Poista
  2. Itse olen ensimmäisen kannalla. Kauniita toki kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kaunis, mutta en ole vielä nähnyt livenä. :) Vaikeaa!

      Poista
  3. Minäkin oon mielessäni pohtinut pöytävalaisinta meille, vaikea päätös.. Olen kurkistellut roomlightin sivuilta valaisin inspistä ja googlaillut sitten kaikenlaisia. Tuo kolmonen, pentikin cavalli on kyllä upea. Näyttävän kokoinenkin se on sopis kauniisti teidän lipaston päälle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai samat ongelmat siellä päässä. :)) Cavalli olisi unelma, mutta vähän pelkään, että onko se liian korkea suhteessa tauluun. Päätös alkaa kuitenkin muotoutua. ;)

      Poista
  4. Kolmonen on kyllä upea mutta nelonen on mun suosikki! :) se on hienostunut, mutta kuitenkin siinä on 'sitä jotain' ja lisäksi se on ihan erilainen tyyli Rondosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! Ja oikeassa olet, että toisaalta olisi kiva jokin täysin erilainen. :)

      Poista
  5. Numerot 4 ja 5 on ihanan erilaiset edelliseen verrattuna, minusta nro 5 sopisi hienosti tuohon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! 5 sopisi minunkin mielestäni, mutta silti kuolaan aina noita hopeanvärisiä jalkoja. :))

      Poista
  6. Täältä iso ääni cavallille :) pyöreän varjostimen kanssa pyöreän mallinen lampunjalka. Vinkkinä, että Pentikin kanta-asiakkaille -20% alennus verkkokaupassa tämän viikonlopun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos äänestäsi! :) Minulla olisi lahjakorttikin Pentikkiin, joten se kannattaisi nyt hyödyntää. ;)

      Poista
  7. Nelonen mätsäisi täydellisesti takana olevan taulun kanssa.

    VastaaPoista
  8. 3. tai 4. ovat hienoimmat! 4. ehkä paras, sillä se poikkeaa muista esineistäsi mutta sopii niiden kanssa kuin nenä päähän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nro 4 onkin ollut pitkään haaveena, mutta nyt on alkanut vähän mieli muuttua. Katsotaan mihin lopulta päädyn. :) Kiitos kommentista! <3

      Poista
  9. Nelosen kannalla olisin minäkin, sopisi mielestäni tuohon uuteen tauluun, ilmava ja tyylikäs😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sopisi. <3 Kiitos kommentista! Päätös on vieläkin tekemättä.

      Poista
  10. Mun silmään tuohon sopisi parhaiten 3 / 4 ��

    VastaaPoista
  11. 3 on suosikkini.Hyvä vaihtoehto on myös 4.Minulla on lähes samanlainen entisöity lipasto<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat suosikit mulla. :) Tuollaiset lipastot on aivan helmiä. <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...