maanantai 9. kesäkuuta 2014

KN2-arvonnan voittaja!

KN2.fi-verkkokaupan lahjakortin arvontaan osallistui melkoisen mahtava määrä lukijoitani. Arpoja oli yhteensä 359 kpl. 
Iso kiitos kaikille osallistuneille ja lämpimästi tervetuloa uudet lukijat! <3 Toivottavasti viihdytte blogini parissa.
Kiitos myös kivoista terveisistä, joita lähetitte minulle. Kaikki ne olen hymyssä suin lukenut. :) Laitelkaa toki jatkossakin kommentteja, postaustoiveita tai terveisiä. Sähköpostillakin minua voi lähestyä.

Arvonnan suoritin vanhaan tuttuun tapaan Excelin ja Random.orgin avulla.

Arvonnan voittaja haaveili tilaavansa 100 € lahjakortilla Muumi-valaisimen. Saapas nähdä päätyykö hän lopulta siihen vai johonkin muuhun...




Lahjakortin voitti Valkoisen lumoissa -blogin Mervi
Paljon onnea Merville! :) Otan sinuun yhteyttä.


Muistattehan, että teillä kaikilla on 31.8.2014 saakka mahdollisuus shoppailla edullisemmin KN2-verkkokaupassa.
Koodilla: Home20
saatte -20% kaikista normaalihintaisista tuotteista.


Mukavaa uutta viikkoa! Maanantaikin on jo selätetty (mutta sitkeä kesäflunssa ei ihan vielä).

2 kommenttia:

  1. Miten kummassa nää osuu aina blogisteille :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen aikas monta arvontaa järjestänyt ja muistaakseni ainoastaan kerran aiemmin on bloggaaja voittanut. Bloggaajat taitavat olla ahkeria osallistumaan arvontoihin (ainakin minä) ja aina joskus voi tärpätäkkin. :) Jos epäilet arvontani rehellisyyttä, niin todisteet voit mielellään pyytää minulta sähköpostilla myhomewhitehome@gmail.com.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...