maanantai 12. toukokuuta 2014

Kiitollinen ja lahjottu



Eilen oli sellainen päivä, että minä sain määrätä kaikkia. Ainakin isomman pojan mielestä. Kukahan meillä yleensä muina päivinä määrää. Hmm. Lahjansa poika piilotti jo lauantaina tyynyni alle. Vaikea niitä oli tietysti olla huomaamatta nukkumaan mennessä. ;) Hän oli askarrellut eskarissa helminauhan ja piirtänyt palapeliin minut ja itsensä. <3 Tummanpunaisen ruusunkin hän oli itse valinnut. Valkoinen ruusu on pikkuveljeltä. Kahvin ja aamupalan sain myös sänkyyn.

Iltapäivällä lähdimme ulos syömään, ja koko miehen lähisuvun voimin juhlistimme samalla anopin lähestyviä synttäreitä. Illalla vielä pyrähdys minun äitini luona. Mummolakierroksen jälkeen olikin tämä äiti jo aika väsynyt, mutta onnellinen.




Mies muisti minua upealla "metallikukkasella". Tästä lattiakynttilänjalasta hänelle yhtenä päivänä vihjailinkin, kun sen Vaasassa bongasin. Otan kynttilänjalasta parempia kuvia, kunhan saan hankittua sille kaverin tai vaikka toisenkin. Kolmen ryhmässä nämä olisi aika kivat, sillä niitä on kolmea eri korkeutta. Tämä on niistä se korkein. Arvaako muuten joku mitä väriä olin ajatellut meille vielä tänä keväänä kokeilla? ;) Oisko hyvä?




Yhdessäolo on äitienpäivässä tietysti se tärkein juttu, mutta toki pienet muistamiset aina ilahduttavat ja varsinkin lasten hellyttävät tekeleet. Äitiys on suuri kunnia ja ihanan asia maailmassa! Kiitollinen olen kaikesta. <3

Kuinkas teidän äitienpäivä sujui?

Iloista viikkoa! :)

-Jemina-

10 kommenttia:

  1. Ihanalta kuulosti teidän äitienpäivä! Kauniita lahjoja sait! Meillä äitienpäivä sujui oksupotilasta hoitaen, pöh. Noh, herkkuaamupala syötiin ja suloisia kortteja sekä lahjoja sain ihastella minäkin♥ Äitiys on todellakin suuri kunnia ja onni♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi tuo oksu! Ei yhtään kiva. Toivottavasti teillä ei muut sairastuneet. Minulla oli tosiaan sunnuntaina ihana rinsessapäivä. :)) Mutta saa nähdä koska oksu on meilläkin, kun pojan koulussa on kuulemma tosi monella ollut. :/

      Poista
  2. Värejä on kiva kokeilla,varsinkin keväällä.tuntuu vaan että nopeasti kyllästyy.yleensä se musta,harmaa,valkoinen vakio.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No minä se olen mestari kyllästymään. :) Mutta ei se ole niin vakavaa. Värikkäämmät tekstiilit ostan aina edullisemmasta hintaluokasta, niin ei kovin paljoa harmita vaikka kyllästyisikin. Tekstiileillä saa helposti vaihtelua.

      Poista
  3. voi miten ihanalle kuulostaa äitienpäiväsi <3 Ja tuo kynttilänjalka on UPEA!! siis aivan täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitienpäivä saisi olla vaikka joka päivä. ;) Ja usein saan muinakin aamuina kahvin sänkyyn. Yleensä minä kyllä nousen ensimmäisenä ja keitän sen kahvin, mutta joskus mieskin yllättää. Niin se kynttilänjalka on kyllä itse upeus! <3 Ajattelin hakea huomenna toisen matalamman.

      Poista
  4. Mistä tuo kynttiläjalka on ja tiedätkö minkä hintainen? Olen siis tuollasia kieltämättä etsinyt yli vuoden, löytämättä!!

    VastaaPoista
  5. Tämä korkein kynttilänjalka maksoi 79e. Niitä saa Amaliasta Vaasasta ja heillä on myös verkkokauppa: amalia-inspiration.fi

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...