torstai 7. marraskuuta 2013

Kirje joulupukille

Edellisen Ostohyvitystä koskevan postauksen innoittamana päätin tehdä (virallisen) lahjatoivelistani. Miehen kanssa sovimme, että emme osta mitään kovin kalliita lahjoja toisillemme tänä(kään) vuonna, mutta jos jokin toive tältä listalta toteutuisi niin en pistäisi pahakseni.


  1. Kartell Dune tarjotin, Room21.fi
  2. Kartell Matelassé maljakko, Stockmann.fi
  3. Snö of Sweden ranne- tai kaulakoru, Keskisenkello.fi
  4. DeLonghi Brillante leivänpaahdin, Verkkokauppa.com
  5. Valkoiset pellavalakanat, esim. Anno, NetAnttila.com
  6. Rento ja mukava trikoopyjama, esim. hm.com
  7. Hemmottelulahjakortti esim. kasvohoitoon
  8. Kiireetöntä yhdessäoloa perheen kanssa <3


Millaisia lahjatoiveita teillä on?

10 kommenttia:

  1. Voi, miten kiva lista.
    Me ei siipan kanssa olla ostettu toisillemme joululahjoja vuosiin. Ehkä ollaan vähän tylsiä, mut mä oon huokaissut helpotuksesta. Miehille on mun mielestä älyttömän vaikea ostaa lahjoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Miehille on aika vaikea ostaa lahjoja. :)) Tuo meidän mieskin on vähän liian laatu- ja merkkitietoinen. Mutta taas minä vain olen keksinyt jo sillekin jotain. ;)

      Poista
  2. Kivoja toiveita olet listannut! Itsekään en pistäisi pahakseni jos joulupukki toisi myös minulle kartellin tarjottimen :p Mutta ei olla kyllä miehen kans vielä edes sovittu ostetaanko toisille lahjoja ollenkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dune-tarjotin on ollut jo pitkään haavelistallani. <3 Me ollaan ostettu joka joulu jotkut pienet lahjat toisillemme. No viime vuonna sain kromisen Tam Tamin. :)) Oli kyllä mieluinen lahja sekin.

      Poista
  3. Ihanat toiveet, olen itsekin kurkkinut tuota maljakkoa netistä, mutta onko se kamalan suuri? En ole nähnyt luonnossa. Mä sain pari päivää sitten jo etukäteen oman joululahjani, uuden valkoisen sohvan, ikean tontut toivat kotiin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla aika iso tuo maljakko, kun sitä voi kuulemma käyttää coolerinakin. En muista nyt senttejä, mutta saattaa olla vähän liiankin iso maljakoksi. Voi onnea uudesta sohvasta! <3 Kuvia mulle. ;)

      Poista
  4. Aikamoisen ihania toiveita sulla. Voisin kopsailla omallekin pukille tällaisen listan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt sitten vain listaa rustaamaan. ;) Kaikenlaisia listoja on kiva tehdä. :))

      Poista
  5. Ihania toiveita :)) mä en toivo mitää, kun ei kuitenkaa mikää toteudu! Ahahhaha! Jos jää ylimääräistä niin ehkä ostan jonkun pikkujutskan itelleni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinähän olet ollut kiltti, joten totta kai ne toiveet toteutuu! :) <3 Itseään on kiva myös välillä hemmotella. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...