keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Säihkysilmät

Kävin tänään laitattamassa kauan haaveilemani ripsipidennykset. Aivan ihanat tuli! En varmaan enää voi elää ilman. Toivottavasti pysyvät hyvin eikä tulee mitään allergiaa. Hieman toista silmää kirveli laittamisen aikana, mutta nyt tuntuu jo aivan normaalilta. Hui, tulipas kalpeat naamat noihin ennenkuviin.


Omat ripsetkin ovat melko pitkät ja tiheät, mutta aivan piikkisuorat, eikä ripsientaivuttimellakaan pysy kaarevina. Pidennykset olisivat voineet olla vielä vähän pidemmätkin, mutta silmälasien takia täytyi ensin kokeilla näitä lyhyempiä. Käytän yleensä aina laseja, mutta näin upeiden ripsien takia voisin taas alkaa käyttämään enemmän piilolinsseja. Tämä oli aivan ihana piristys kotiäidin arkeen. Harakan oli pakko saada pienet timantitkin koristeeksi. :)
 


Kertokaas omia kokemuksianne ripsipidennyksistä.


Jatkossakin kirjoittelen aina välillä (mutta harvoin) muustakin aiheesta kuin sisustamisesta. Esimerkiksi viikonloppuna tulee varmasti postaus tulevasta Uumajan ostosmatkasta. Blogin pääpaino pysyy kuitenkin edelleen rakkaimmassa harrastuksessani sisustamisessa. 


Olettehan muistaneet osallistua Tarravimman tarralahjakortin arvontaan. Vielä ehtii! Arvonta päättyy huomenna klo 20.  

Mukavaa iltaa ja hyvää yötä! <3


24 kommenttia:

  1. OI Ihanat, mutta niin koukuttavat ripsienpidennykset! Kun ostettiin asunto, päätin luopua noista. Noh viime viikolla löysin itseni taas ripsiä ottamasta ja nyt pitäisi alkaa huoltoaikaa varailemaan, jos meinaa saada parin viikon päähän :)

    Mulla myös silmälasit vähän rajoittaa pituutta, mutta toisaalta pysyvät myös todella luonnollisina, kun pituutta ei ole metritolkulla. Parasta näissä on helppous, ei tarttee meikata oikeastaan ollenkaan, ja tulee huoliteltu ilme.

    Sopii sinullekin TODELLA hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Uskon, että helposti jää koukkuun! :) En minäkään mitään megapitkiä halua. Nämä on tosi hyvät. Iiihanat! <3

      Poista
  2. Hoh!

    Miten aiemmin taisitkaan mainita, että pidät blogisi VAIN sisustusblogina? nytkö aiheita tulee vierestäkin? miksiköhän? ;) t. MM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole koskaan tarkoittanut, että kirjoittaisin AINA vain ja ainoastaan sisustuksesta. Vaikka olisin näin sanonutkin, niin naisella on oikeus muuttaa mieltään. ;) Joskus voi olla jotain muutakin mielenpäällä, jonka haluan blogiini tallentaa.:) Itse kiinnostamattomat postauksethan voi hypätä yli.

      Poista
  3. Kaunis säihkysilmä! :) Mulla ei ole pidennyksiä ollut, en varmaan jaksaisi huoltaa. Vaikka ne ihanat onkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Huolloissa ravaaminen voi olla vähän rasittavaa. Mutta nyt olen rakastunut! :)

      Poista
  4. Musta olisi ihana saada tuuhennokset ripsiin, olisi niin helppoa kun ei tarttisi meikata. En mä paljon meikkaa nykyäänkään ja onneksi just värjäsin kulmani niin ei ulos lähtiessä tarvitse kuin ripsaria hieman ja syssymmällä sitten jotain pakkelia naamaan punaisuutta peittämään. Mä vaan pelkään tosi herkkäsilmäisenä että saan jonkun allergiakohtaukset siitä ripsiliimasta. Mun tuttu oli joutunut kirjaimellisesti repimään ripset pois, kun liima oli ärsyttänyt niin pahasti. :/

    Mut noi sun on ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ripsiliimat on kyllä todella allergisoivia. Jollain oli muurautunut silmät kiinni. :/ Mullakin on hieman herkät silmät, joten katsotaan kuinka käy. Semmosta allergialiimaa on olemassa, mutta kaikille sekään ei sovi. Kulmat vois kans pitkästä aikaa värjäillä. Ne on nyt eriparia ripsien kanssa.:)

      Poista
  5. Iiihanat!! Mä oon kauan jo haaveillut ripsistä mutta kun omat on ilmeisesti vähän keskivertoa paremmat (yes..löytyy jotain johon iteki voi olla tyytyväinen ;) ) niin oon hillinnyt itseni. Mulla on ollu geelikynnet pian viisi vuotta..olis "vähän" liian kallista huollattaa molempia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Voi sua onnellista, jos omat ripset on niin hyvät.:) Mulla ei pysy ne geelikynnet. Joten keskityn nyt näihin ripsiin.:))

      Poista
  6. IHANAT! Mäkin haluaisin kokeilla, mutta kun en jaksanut huollattaa kynsiäkään kun sen pari kuukautta, niin taitaapi jäädä. Ja epäilen myös, että mulla ei ripset pysyisi kovinkaan hyvinä, koska niiden kanssa ei saisi käsittääkseni nukkua mahallaan (siis hangata yöllä kasvoja tyynyyn) ja mä olen semmoinen hyrrä öisin, että nukun vaikka päälläni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne niin ihanat!:) Geelikynnet ei mulla pysy, mutta toivottavasti ripset paremmin. Minäkin nukuin ennen aina mahallani, mutta tokan raskauden jälkeen en enää osaa nukkua niin. Ripsien kannalta siis hyvä juttu.:D

      Poista
  7. Ihanat räpsyt ja on sulla kyllä upeat ripsettimet ilaman räpsyttymiäkin, hauskaa välillä tällaisia toisenlaisiakin postauksia kivan sisustamisen rinnalla!! Mulla on ollut muutaman kerran ripset ja muutaman kerran kynnet, siis onhan ne kyllä aina mulla mutta lyhyet :) tosi kivaa reissua ja toivotaan että löydät paljon kaikkea kivaan kotiin ja lapsille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Saa nähdä kauanko ripsiä jaksaa pitää ja huollattaa. Omiin ripsiin voisi ottaa ripsipermanentin niin niidenkin kanssa pärjäisi.:) Reissu oli erittäin onnistunut! :) Huomenna tulee postausta.

      Poista
  8. NICE! Tykkään. Itselläni on ollut kerran ripset, mutta siihen se sit jäi.

    Onneksi sä olet mun harakka- kamu ja et petä ;)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :) Katsotaan kuinka harakan käy! :))

      Poista
  9. Kiva kun laitoit ripsikuvia :) Ihanat tuli! Mulla on ollut kaikki mahdolliset; geeli-/akryylikynnet, hiustenpidennykset sekä nuo ripset. Kynsiä ja hiuksia pidinkin aika pitkään, mutta mullakaan eivät kynnet oikein pysy hyvin, joten totuttelin sitten omiin. Ripsien kanssa kävi siten, että alkoi ahdistaa jo muutaman päivän päästä kun ei saanut hieroa silmiä :( Yritin sitten liuotella niitä öljyllä pois, mutta tiukassa olivat! Eivät ole siis mun juttu vaikka ihanalta näyttävätkin. Nykyään vain kestovärjään ripsiä ja jos on joku lomamatka niin otan lisäksi ripsipermanentin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän sama vika mulla, että ehkä pikkasen ahdistaa, kun ei voi hieroa silmiä.:)) Olen nukkunutkin hieman huonommin, kun pelkään vahingoittavani ripsiä.:D On tämä raskasta tämä kauneudenhoito.;) Ripsipermis on muuten kätevä ja se olisikin hyvä ratkaisu suoriin ripsiini.

      Poista
  10. ihanat, mulla on kans ripsen pidennykset enkä tiedä miten voisin olla enää ilman niitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nämä niin helpot ja näyttävät.:)

      Poista
  11. Sallikaa minun nauraa? =D

    VastaaPoista
  12. Ripsipidennykset ovat aivan ihanat, mutta minulle tuli ilmeisesti yliherkkyys liimasta, jolla ripset kiinnitetään. Otin helmikuussa pidennykset ja kävin neljän viikon välein huollossa. Kaikki meni kesäkuuhun saakka hienosti, mutta sitten aloin oireilla. Nyt vieläkin kun huoltokäynnistä on yli kaksi viikkoa, silmäluomia kutittaa ja ne punoittavat turvonneena. Joudun välillä laittamaan kortisonipohjaista voidetta, jotta ne rauhoittuvat. Harmittaa tosi paljon, koska nyt puolen vuoden käytön jälkeen joudun pidennyksistä luopumaan ainakin joksikin aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi itku! Tuota minäkin pelkään.:/ Mutta aika yleistähän tuo allergisoituminen on. Kaikilla ei se allergialiimakaan auta.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...