maanantai 15. heinäkuuta 2013

Jotexin syksy

Syysmallistot alkavat ilmestyä joka paikkaan ja niitä on kiva bongailla. Jotexilta olen tilannut lähinnä verhoja ja upean lattiakynttelikkömme. Kynttelikkö on edelleen myynnissä. Vai olikohan välillä loppu, mutta nyt sitä taas saa. Suosittelen!

Tässä syystärppini Jotexilta. Harmaaseen mattoon ihastuin kovasti.





(kuvat lainattu: Jotex)


Joko mietitte kodin syysilmettä vai onko vielä liian kaukainen asia? Minä olen jo hieman tuumaillut, mutta palataan siihen myöhemmin.

Iloista uutta viikkoa! :) 
Toivottavasti kelit taas pian lämpenee. Täällä on tosi syksyinen ilma tänään.

18 kommenttia:

  1. Liian kaukaista vielä mulle :) Tai ainakin yritän olla ajattelematta vielä syksyä ja leikkiä, että kesä kestää ikuisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesä saisi kestää hieman pidempään. En tykkää syksystä, mutta on niissä pimeissä sateisissa illoissa oma tunnelmansa.:)

      Poista
  2. Syksyä odotan kauhulla sen takia kun pitäisi äitiysloman jälkeen palata töihin. Kodin puolella kesä saa vielä kukoistaa ja syksy on kaukaista. Ihania syyskuvastoja kyllä putkahtaa postiluukkuun mutta hillinnyt olen vielä itseni. :)

    Keräämäsi syystärpit ovat kivoja. :) Itse en ole ikinä nähnyt kotiani mustavalkoisena, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä että se voisi olla kiva. Vaihtelua valkoharmaaseen :) Mutta saapi nähdä ;P

    Ihanaa alkanutta viikkoa myös sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama vika, äitiysloma on loppumassa, mutta pidän muutaman kuukauden hoitovapaata. Ennen joulua pitäisi kai palata töihin, mutta ei mietitä sitä vielä.:))

      Päätin jo että ei enää mustaa meille, kun edellisessä kodissa sitä oli aivan tarpeeksi. Mutta on se aika kiva ja näyttävä tehosteväri, että katsotaan nyt jos vähän lisäisi sitä taas syksyllä.;)

      Poista
  3. En lämmennyt Jotexin valikoimastakaan. :D Ainut tuo lattiakynttelikkö on ollut haaveissa ties kuinka kauan, en ole ostanut kun sekatosi myynnistä sillon.. ja toisaalta mietin onko se kovin kiikkerä? huojuuko ja heiluuko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynttelikön jalka on kyllä tukeva, mutta nuo sakarat liikkuvat ja heiluvat. Ei haittaa mua. On se niin ihana.<3 Ihastuin tuohon harmaaseen mattoon, mutta minne senkin sijoittaisi.:)) Raidatkin näyttävät kivoilta.:) Ehkä se on ihan hyvä ettei joka kerta löydy mitään tilattavaa.;)

      Poista
  4. Jaa että mietinkö syksyä...? Meinasin ostaa tänään Pentikin outletista kuusen koristeita :D Otin myös kännykkäkameralla kuvia ihanista lyhdyistä, mutta en kehdannut keskellä heinäkuuta ostaa. Nytpä ainakin tiedän mistä niitä saa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! :) Joulu!<3 Olen minäkin jo miettinyt, että tänä vuonna kyllä ostan sen Pentikin tuikkupuun.<3

      Poista
  5. Ei ole syksy mielessä, meillä paistaa aurinko ja viereinen uimaranta on ihan täynnä auringonottajia ja uimareita :) Kivoja syystärppejä olet löytänyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä vain sataa ja sataa. :/ Illalla iski yhtäkkiä hirvee myrsky. Isompi poikakin pelkäsi eikä meinannut nukahtaa millään. Mutta vielä on kesää jäljellä!:))

      Poista
  6. Mä en halua viel ajatella syksyä, kun kesälomakin on edessäpäin. Toivottavasti lämpimät kelit palaa, koska tää myrskytuuli, kylmyys ja jatkuvat sateet ei oo yhtään mun juttu.
    Jotexia en oo vielä käynytkään tutkailemassa, mutta pitää käydä joku ilta kurkkimassa uutuuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan jäätävä ilma tänään! Ei oikein tunnu heinäkuulta.:/ Mutta eiköhän kesä vielä palaa. Voi ihanaa, että sulla loma vielä edessäpäin.:)

      Poista
  7. Verhojen verran olen miettinyt syysilmettä. Syyskuussa alkaa vasta minun syksyni :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on uudet verhot odottamassa syksyksi, mutta eipä niillä ole kiirettä.:) Kesä saa jatkua.

      Poista
  8. MÄ bongasin noi raitaverhot kans..ja VOINKO OSTAA NE?? Mihiin laittaisin? Ehkä keittiöön?? Is it too much?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä noi on tosi makeet!:) Bongasin tänään myös Anttilan näyteikkunalla mustavalkoisia raitaverhoja. Oli vähän leveemmät raidat ja olikohan toiset verhot vaakaraitaa. Taisi olla Annon mallistoa. Eli raidat on IN. Repäise ja tilaa pois!:D Ainahan voi palauttaa.;)

      Poista
  9. Mä niin ihastuin kanssa noihin raitaverhoihin! Ihanat!!! :))

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...