torstai 2. toukokuuta 2013

Tuunattu Malm

Jes, toukokuu! Ehkä ensi viikolla saamme vihdoin öljyttyä terassit. Nyt olen vielä ollut sisähommissa ja yhtenä päivänä hieman tuunasin 6 vuotta vanhaa kulahtanutta Malm-lipastoa. Löysin varastoistani kirjaintarroja ja vauvanhuoneen lipasto sai uuden ilmeen.


Telkku lipaston päällä ei ole jäämässä tuohon. Ehkä nyt saan viimein laitettua vauvanhuoneenkin kuntoon, kun siellä majaillut tilaa vievä divaani sai uuden kodin.
 


Malm sai siis vielä lisää elinvuosia ja jatkossa toimikoon vauvan vaate- tai lelulipastona. 

Saapas nähdä tykkääkö juniori isompana leikkiä Puppy-koirillamme. Esikoinen ei niistä koskaan oikein perustanut. Tämän mustan s-kokoisen lisäksi, meillä on valkoinen m-kokoinen Puppy.

***
Onko kukaan muu viikonpäivistä sekaisin, kun on näitä juhlapyhiä keskellä viikkoa. Tuntuu aivan maanantailta ja toisaalta taas ei. Mutta onneksi huomenna on perjis!:)

38 kommenttia:

  1. Tulipa kivan näköinen :) Ja tuo puppy, meillekki kiitoss ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Puppy sopis teillekin paremmin kuin hyvin.;)

      Poista
  2. Tulipas hauskan näköinen :)

    Onko toi Malm toiminut hyvänä säilytystilana? Tai siis että mahtuuko sinne paljon esim. vaatteita? Meillä on jossakin vaiheessa edessä vaatehuoneen remppa ja mulla olisi kova halu heivata sieltä muutama avohylly pois (kerää meinaan aivan älyttömästi pölyä vaatehuoneessa). Tuommoista Malmia olen ajatellut tilalle, koska olisi kokonsa puolesta passeli :) Eli hitti vai huti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Malm on hitti!:) Mahtuu tosi paljon. Esikoisen vaatteillakin oli jossain vaiheessa Malm ja omia alusvaatteita ja sukkia, yökkäreitä ym. olen tuollaisessa pitänyt.

      Poista
  3. Heti paljon ilmeikkäämpi ja sopii huoneeseen kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olen samaa mieltä!:) Oli jotenkin tylsä aiemmin.

      Poista
  4. Nää pyhät vetää kyllä ihan sekasin XD Mutta toisaalta, kyllä mulle kelpais tää "kaks töitä, vapaa, kaks töitä, kaks vapaata" -vkot ;D Ja mukava tuunaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämmöset viikot on parhaita, vaikka mitäs minä täältä kotoa huutelen.:D Mutta kiva kun mieskin on enemmän kotona.:)

      Poista
  5. Lipastojen tuunaus on nyt selkeesti pop :)
    Upea tuli Malmista. Mä oon ainakin niin pihalla näistä päivistä, mut onneks huomenna on perjantai!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla pop tosiaan. :))) Kiitos! Perjis jee!

      Poista
  6. Onpa kivan näköinen! Kirjaimet kävisi kivasti myös vaikka oveen, seinälle tai miksei vaikka vaatekaapin liukuoviinkin. Täytyy laittaa itsellekin korvan taakse tämä idea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Melina! Kirjaimia jäi vielä aika monta, joten saa nähdä mitä niistä keksis.:) Sopisi tosiaan moneen kohtaan.

      Poista
  7. Kiva idea, heti tuli lisää ilmettä! :)

    VastaaPoista
  8. Onpa kiva idea! Tulee hienosti lipastoon särmää :) Ja todellakin sekaisin päivistä, tein ite jopa töissä väärät hommat! :D auts vaikkei isompaa mokaa edes tullut. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:)
      Auts!:D No vähemmästäkin tässä sekoo näistä päivistä. ;)

      Poista
  9. Tosi hyvä idea :) Voisin vaikka kopsata, löytyy nimittäin samaa sarjaa myös meiltä... Oon myös aivan sekaisin päivistä, tää viikko vaan hävis jonnekin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vapaasti saa kopsata.:) Mulle jäi vielä kirjaimia. Saa nähdä minne keksin niitä lätkiä.:D

      Poista
  10. Kiva idea! :) Sun ideat ei petä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos luottamuksesta!:D Nyt tuli paineita.;)

      Poista
  11. Kiva tuunaus :)
    Täällä myös yksi joka päivistä hieman sekaisin. Tosin mulla on ihan torstaiolo, kun huomenna vielä työpäivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että en oo ainut sekoilija. :)))

      Poista
  12. Oikein kiva idea noi kirjaimet, piristää ilmettä kummasti!

    Jos mulle joskus pukkais vauvaa, ni mä kyllä niiiin haluan noi pilvi-tapetit beibin huoneeseen. Tähän asti oon ollu sitä mieltä, et sinne tulis jotkut pöllö-tapetit mut nyt oon ihan ihastunu noihin pilviin, oih! :)

    Oikein hauskaa viikkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin tyytyväinen, kun lopulta valitsin nuo pilvet.<3 Mutta läheltä piti, että en olis ottanut juuri niitä pöllöjä.:DDD Mutta kivoja nekin olis ollut.

      Kivaa viikonloppua!:)

      Poista
  13. MÄ olen ainakin aivan sekasin päivissä, mutta erittäin iloinen tästä perjantaista ( vaikkakin talo tulee olemaan täynnä muksuja koko weekendin ;) ;) ).

    I LOVE YOUR HOME! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:D Kivaa muksuviikonloppua!:)))

      Poista
  14. Komppaan Lovea, teillä on vaan niin kaunista, hieno tuli lipastostakin, onko sulla se lasilevy tuon Malmin päällä? sekin antaa kivasti näköä, en ole nyt varma, mutta onko niitä laseja mustana ja valkoisena? Mun tekis niin mieli Malm-lipastoa ja Bestå-kaappeja,mutta kun entiset kaapistot pitäisi saada johonkin ensin... Ihanaa viikonloppua, eikö ole kiva kun on taas perjantai, hih:)) Mulle tuli eilen vieraita ja kiirettä pitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos T!:) Ei ole lasia lipaston päällä. Se antaiskin viimeistellyn ilmeen.

      Tosiaan ihanaa, kun on perjantai! Kaikenlaista menoa taas esim. huomenna järkkärikussille.:) Mukavaa viikonloppua sinne! :))

      Poista
  15. Hei hieno tuunattu lipasto, tuli tosi paljon persoonallisuutta ja tyylikästä leikkisyyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lipastojen tuunaus on nyt IN! ;) Vai mitä! :D

      Poista
  16. Kiva idea onkin nuo tarrat!!! Malm löytyisi täältäkin isona ja kohta vähän kapeampanakin... pitäisköhän lainata sun ideaa... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lainaa pois vaan!:D Malmit on kätsyjä.

      Poista
  17. Täälläkin oltiin vapun jälkeen päivistä sekaisin ja aika kevyeltä tuntui tämä työviikko, mutta sehän on positiivista vain. Kylläpä tuo kivasti ilmettä Malmiin nuo kirjaintarrat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jen!:) Välillä täytyy edelleen muistuttaa itselleen, että nyt tosiaan on perjantai!:D On tämä hullua, mutta en valita!;)

      Poista
  18. Minusta tuo on järkyttävän näköinen esitys kun nuo tarrat on iha eri sorttia toisten kanssa.mutta se onkin sinun makuasiasi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä onkin. :)) Minusta on vain hauska, että ovat eriparia. Lapsen huoneesta kuitenkin kyse. Ei ole niin vakavaa.;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...