tiistai 26. helmikuuta 2013

Turkoosi tilauksessa

Nyt lähti väriä tilaukseen! H&M:llä on tällä viikolla -10% alennus ja ilmaiset postarit (koodi 0428), joten laitoin tilaukseen turkoosia ja minttua. Nämä kaikki tulisivat olohuoneeseen. Mutta nyt jo on sellainen kutina, että taitavat heti lähteä palautukseen. Varsinkin tuo ruusutyyny on aivan liian romanttinen meille ja turkoosi sävy on makuuni liian tumma. Mutta ainakin olen yrittänyt. ;) Jännityksellä odotan pakettia... Eihän sitä koskaan tiedä ennen kuin näkee tuotteet kotioloissa.=)


25 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ai niin ja sulle on tunnustus mun blogissa!

      http://www.whiteandfresh.fi/2013/02/tunnustuksia.html

      Poista
  2. Vautsi, toivotaan että herkkuvärit miellyttää ja jäävät, paluttaminen on aina tympeää. ;) Ei sitä tosiaan tiedä miten ne värit sopii ennen kuin ne näkee omassa kodissa oman kodin valaistuksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan! Olishan se kiva jos ne sopis.=)Saisi vähän kevättä meillekin.=)

      Poista
  3. Turkoosi on kyllä kaunis väri :) Toivottavasti hyvin passaa teille. (http://wwwunelmaonnesta.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan parasta.=)

      Klikkasin itseni heti lukijaksi blogiisi. Mukava löytää uusia ihania blogeja luettavaksi.=)<3

      Poista
  4. Ihania :))

    siis mä just klikkailin tilauksen menemään eikä MITÄÄN puhetta ollut -10%..murh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh! Mulle tuli semmonen mainoslappunen tänään.

      Poista
    2. No niinpä tuli sit mullekin :)) Ja minä reippaana tyttönä juuri äsken soitin hmlle ja ne laittoi sen alen tilaukseen, vaikka olin tilannut päivää aiemmin :)) Aina kannattaa "pitää puolensa" :))

      Poista
    3. Hyvähyvä! =) Onneksi soitit! =D

      Poista
  5. Ihania sävyjä! Hassua että olet jo palauttamassa ennenkui tyynyt on tulleet :D Tänne saapui tänään jotain tosi kivaa olohuoneeseen piristämään, laitan huomenna kuvia!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pessimisti ei pety koskaan! ;D =D Semmonen mä oon.=)

      Odotan jo sun kuvia!=)

      Poista
  6. IIKS. Mä hykäsin jo värit :D aina sitä kovasti suunnittelen mutta kuitenkaan sitä ei tuuu :D mutta nätti tuo turkoosi, laitahan kuvia kun olet kokeillut sitä teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon just niin pessimistinen, että oon jo 90% varma, että palautan kaikki! =D Mutta halusin kokeilla ettei jää vaivaamaan. =) Mieskin vastustaa värejä.=P Laitan toki kuvia.

      Poista
  7. Ärsyttäää, kun ne lähettelee kaikkia tuollaisia mainoksia...oon niin heikko niille. :D Vielä en ole tehnyt tilausta, nyt yritän vähän himmata Tam Tamien takia. ;) Kauniit on värit, varmasti sopivat teille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sorrun melkein joka kerta! =D Ja sitten kun on tili sinne niin tulee helposti tilailtua.=P Mäki odotan niitä sun Tamia. =D

      Poista
  8. Tuo ruusu tyynynpäällinen ei ole ollenkaan sen värinen kuin kuvassa vaan paljon vihreempi. Mulla lähti palautukseen, koska olisin halunnut sinisemmän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Voi harmi. Ei näistä kyllä ikinä tiedä ennen kuin näkee.

      Poista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häselsin jotain ja onnistuin poistamaan kommentin..mutta siis piti sanoa, että mullekin tuli alelappunen ja käytin sen kuinkas muutenkaan kuin harmaisiin ja valkoisiin juttuihin. Tekisi kovasti mieli uskaltaa kokeilla värejä, mutku...!!!! En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa! Pitäis vaan repästä ;)

      http://ladyblueisinthehouse.blogspot.fi/

      Poista
    2. Se on vaikeaa! Taidan olla väriallerginen! ;) Mutta hyvä että en ole ainut.=)

      Poista
  10. Melkein saman setin käyn ostamassa huomenna! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin!=) Se on hyvä setti! Laitellaan sitten kuvia miten sopii.=)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...