keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tunnustuksia ja totuuksia

Sain jo jokin aika sitten Pienen onnenpesän Jennalta tämän tunnustuksen. Kaunis kiitos! <3 En laita tätä enää eteenpäin. Toivottavasti kaikki ihanat blogit ovat sen jo saaneet. =)


Sain myös Maailman paras paikka-blogin Jossulta Kaunis blogi-tunnustuksen. Kiitos kiitos! <3


Tunnustuksen ideana on kertoa kahdeksan totuutta 
ja jakaa tunnustustus eteenpäin kahdeksalle blogille.


1. Olen vähän liiankin kiltti, enkä aina saa sanottua ääneen, jos joku asia ottaa päähän.
2. Pelkään ja inhoan hyönteisiä yli kaiken.
3. Olen tosi "kranttu" ruokien suhteen. En ole aivan täysin kasvissyöjä, mutta en pidä lihasta ja kalaa en syö lainkaan.
4. Olen nettishoppailija ja todella laiska lähtemään kaupoissa kiertämään.
5. Tykkään pukea pienempää poikaa (3kk) mustavalkoisiin vaatteisiin. Isomman vaatteissa on enemmän värejä.
6. Käytän villasukkia melkein kesät talvet. Kotona siis. =D Vaikka meillä onkin lattialämmitys.
7. Minulla on napalävistys. Mikälie jäänne, josta en malta luopua.
8. Pitäisi aloittaa projekti "rantakuntoon raskauden jälkeen", mutta vielä odottelen inspistä. ;)

Tämäkin tunnustus on jo tainnut kiertää, mutta ei kai toinen kerta pahitteeksi ole. =) Jaan tämän tunnustuksen seuraaville kaunottarille:


12 kommenttia:

  1. Hihiii! kivoja tunnustuksia!!

    Mullakin on napalävistys x 2 ;)))

    Kivaa päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =D No hyvä että en ole ainut lävistetty! =P Raskauksien ajaksi olen ottanut sen pois, mutta koska reikä ei ole mennyt umpeen, niin laitan aina takaisin. =D =D

      Mukavaa keskiviikkoa! =)

      Poista
    2. Hiih, jo mä en mun lävistyksistä luovu :)))

      Poista
  2. Hih, tuo 7 kohta on hauska sillä minulla oli pitkään kielikoru, joka oli tosiaan jäänne nuoruudesta, enkä malttanut luopua koska sittenhän en olisi enää nuori. :D Mutta pari kk sitten oli pakko kun en enää kehdannut olla koulussa asiakaspalvelussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän jotain nuoruusmuistoja säilyttää! ;D No ehkä mäkin voisin jo luopua tuosta, mutta ei siitä haittaakaan ole, kun on piilossa vaatteiden alla.=)

      Poista
    2. HIIIH, mul on kielikoru vielkin tallella :):) Enkä luovu :))

      Poista
  3. Jen kiittää. :) Mullakin on napakoru, ollut reippaat 10 vuotta. Varmaan siitä pitää luopua sitten jos joskus on raskaana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä!=) Mulla ei tosiaan mennyt kummallakaan kertaa raskaana ollessa lävistysreikä umpeen, joten välttämättä ei tarvi sittenkään luopua.=)

      Poista
    2. Ja mä en ottanut pois koko raskauden aikana ja hyvin on säilynyt :)))) Mulla on siis ylhäällä ja alhaalla! :)))

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...