maanantai 4. helmikuuta 2013

Pinkkiä pinkkiä!

Tuossa taannoin Väriä kevääksi -postauksessa pohdin turkoosia/minttua väriä olkkariimme. Vielä en ole mitään asian eteen tehnyt. Onhan minulla näitä väriajatuksia ja -kokeiluja aiemminkin ollut, ei tosin vielä tässä uudessa kodissa, mutta aina olen kuitenkin jämähtänyt tähän samaan värittömyyteen. Eikä se ole minua mitenkään häirinnyt. =D

Selatessani lempisisustuslehteäni Kauniit kodit, totesin, että pinkki/fuksia voisi myös olla aika kiva väri meille. Vaaleanpunainen ei ole minun juttu, mutta pinkki jopa voisi olla. Kauniit kodit-lehdessä oli pinkkiä käytetty useassa kodissa valkoisen ja harmaan rinnalla. Joten ei muuta kuin taas kollaasia väsäämään ja makustelemaan tätä uutta ajatusta.=)

Pinkkiä käyttäisin todella pieninä ripauksina tyynyissä ja kynttilöissä.
 



Olisiko tämä kuitenkin vähän liian suuri shokki värikammoiselle. ;) Jään vielä hautomaan tätäkin väriä. Turkoosi vai pinkki??? 

Onko teitä muita tänä keväänä, tai jo aiemmin, pinkkiin hurahtaneita?




23 kommenttia:

  1. Kyllä minä sanoisin että turkoosi! :D Pinkki on ihana mutta meillä ollut jo niin usein että nyt kaipasin jotain ihan uutta väriä :)

    Mekin ollaan oltu tuolla Kanttarelliksessa honeymoonilla! <3 Ihana hotelli! Toivottavasti teillä oli rakkaudentäyteinen viikonloppu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! =) Minäkin olen hieman enemmän turkoosin/mintun kannalla, mutta ajattelin vähän vielä sekoittaa pakkaa.=D Pinkki olisi kyllä ihan uusi väri sekin minulle.=)

      Kanttarellis on kyllä huippuihana.<3

      Poista
  2. Oi ihanaa pinkkiä :) Toimii valkoisen ja hopean kanssa hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaisi tosiaan toimia paremmin kuin hyvin. =)

      Poista
  3. Ei mitään tehostetta :D hih! mutta jos jotain haluaa niin turkoosi <3 tosin ei pinkissäkään ole vikaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on edelleen vahva vaihtoehto, että en laita mitään väriä. =D

      Poista
  4. Pinkki ja minttu/turkoosi sopivat molemmat valkoisen ja hopeisen kanssa :)

    VastaaPoista
  5. Molemmat on kyllä ihania värejä, joten mun kommentista ei apua päätöksen kanssa ole :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =D No mutta kiitos kuitenkin mielipiteestäsi! =)

      Poista
  6. Mä oon tosi huono osteleen mitään kausijuttuja, mut nyt houkuttelis kyllä jonkun kesävärin ottaminen kotiin, ainakin makkariin. Mutta olisko se sitten minttu, pinkki vai mikä... Entä jos tahtookin kaikki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sama vika.=D Ja liikaa vaihtoehtoja. =D

      Poista
  7. Mä oon edelleen mintun kannalla. Se sopisi kauniisti valkoisen ja hopean kanssa. Munkin suosikki lehti on ehdottomasti Kauniit Kodit. :D Ihan huippu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minttua taidan kokeilla.=)Kiitos mielipiteestäsi!=)

      Olen ostanut tai tilannut joka ikisen Kauniit kodit numeron. Ja niitä ei malta heittää poiskaan. =)

      Poista
  8. iittalan mallistossa on ihana väri tuo lohenpunainen!

    VastaaPoista
  9. esim. http://www.scandinaviandesigncenter.fi/Products/eur1/Trademark/Iittala/15948/Aalto+maljakko,+lohenpunainen&currencychanged=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota väriä en ole nähnytkään! Tosi kaunis! =)

      Poista
  10. :D Mun on ehkä turha edes sanoa, mutta näistä sun värivaihtoehdoista suosisin ehdottomasti tätä.

    VastaaPoista
  11. Oih! kotisi on ihana! Tykkään tosi paljon samoista jutuista ja kimaltavista esineistä! :D Ja käytän mielelläni sisustuksessa joko pinkkiä/vaalenapunaista ja turkoosia, joten olisi ihana nähdä jonkin muunkin saman tyylisuunnan sisustuskuvia jommalla kummalla värillä höystettynä! :) Eniten käytän turkoosia (pinkki keittiössä ja aulassa&kakkosmakkarissa), joten kallistuisin turkoosiin, mutta molemmat on ihania värejä. Voihan sen aina vaihtaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Cherry! =) Molemmat (turkoosi/pinkki) ovat kauniita värejä. Turkoosia on nyt tulossa kokeiluun, mutta aloin taas pyöritellä tätä pinkkiäkin mielessäni.=D Niin tosiaan tekstiilejä on helppo vaihtaa.=)Eikä ole kovin kallista lystiä vaikka kyllästyisi.;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...