sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Väriä kevääksi

Ensiksi tervetuloa kaikki uudet lukijat! <3 <3 Joko tänään menisi 60 lukijan raja rikki!? ;) Se ilahduttaisi minua kovasti. Muistattehan, että liity lukijaksi-painike on tuossa oikealla. =) Jotain arvontaakin täytyisi pian teille kehitellä. ;)


Itse asiaan... Haluaisin olkkariin jonkin kevätvärin. Olen tehnyt näitä värikokeiluja huonolla menestyksellä. Edellisessä kodissa kokeilin keltaista ja violetti, mutta ne eivät tuntuneet omalta jutulta. En vain oikein pidä väreistä. Nyt päätin taas yrittää. Väri ei saa olla liian kirkas tai murrettu vaan viileä ja vaalea. Joten tulin siihen lopputulokseen, että vaalea turkoosi (tai minttu) voisi olla meidän väri. Mitä mieltä olette? Eikös sopisikin hyvin valkoisen ja harmaan kanssa. =)




Leppoisaa sunnuntaita! =) 
Meidän päivään sisältyy mm. kyläilyä serkkuni perheen luona.


12 kommenttia:

  1. Mä olen harkinnut minttua lisäksi vielä tehosteeksi, nythän mulla on jo keltainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisinpa yhtä rohkea värien käyttäjä.=) Keltainen olis kyllä ihana, kun vain löytäisin oikean sävyn.

      Poista
  2. Olen ihastunut vaaleaan mintunvihreään! Minusta se saattaisi sopiakin hyvin valkoisen ja hopean kanssa!! :) Täytyy varmaan lähteä ostoksille Hm.comiin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin uskon, että sopii valkoisen ja hopean kanssa.<3

      Poista
  3. Sopii varmasti. Täällä odotellaan lopputulosta jo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivakiva! =) Nyt vain tilaus henkkamaukalle. ;) Vielä kun osaisin noista tyynynpäällisistä valita...

      Poista
  4. Mulla on kaikki alakerrassa valkosta harmaata ja mustaa. Viime keväänä kokeilin turkoosia pienessä määrin: tyynyjä, jotakin koristeita, kynttilöitä jne. Vähän aikaa niitä kattelin ja vaihtoon meni. Mulla on aiemmin ollut lila ja turkoosi -kaudet (lila talvella, turkoosi kesällä). Mutta nyt on tosiaan vuosi asuttu tässä asunnossa ja kesällä sain keittiön lopulta valmiiksi, niin ei ole vielä tullut tunnetta, että haluaisi jotain uutta. Mitä nyt muutama sohvatyyny kotiutunut :) Ja tulppaaneja (niistäkin vain valkeat kelpaa :) pitäisi ostaa. Mutta kokeile, sittenhän sen näkee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoin pelkään, että mulle käy samalla tavalla. =D Värit ei vaan oo mun juttu. =) Voi tulppaaneja pitää kyllä pian saada. <3

      Poista
  5. Mun mielestä teille vois sopii hempeä vaaleenpunainen, koska se menee harmaan ( hopean ) kanssa!!! Think about it :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti sopisi, mutta mä en vaan yhtään tykkää vaal.punaisesta. =D Se on jotenkin liian hempeä, romanttinen ja naisellinen väri mun makuun.;) Mutta kiitos ideasta. =)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Jeejeejee! Ihanaa! =) Kiva juttu! Kiitos! =)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...