tiistai 22. tammikuuta 2013

TamTam seikkailee





Tällä hetkellä lempiesineeni/huonekaluni on ehdottomasti mieheltä joululahjaksi saamani TamTam. Tamin oli tarkoitus siirtyä makkariin yöpöydäksi, mutta en ole varma raaskinko tätä sinne "piilottaa", kun olkkarissakin se on niin kaunis ja olisi näkyvämmällä paikalla.<3

Tämä kromin värinen Tami taitaa olla aika kovasti IN tällä hetkellä. Olen pannut merkille, että monet bloggaajat tästä haaveilevat.;) Enkä yhtään ihmettele.

Tänään oli aika raskas päivä. Onneksi koti on mieluinen ja kaikki rakkaat tavarat täällä, niin jaksaa tätä arkea pyörittää. Kauniit esineet piristävät minua, visualisti kun olen. Ja kohtahan tämä päiväkin on ohi. =)

Mukavaa tiistai-iltaa lukijoilleni! =)


22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Meiju! =) Olen samaa mieltä. =)

      Poista
  2. :):) IIIIK, mä justiinsa tuon tilasin toissapäivänä :):) En malta odottaa, että postipoika sen tuo minulle :):):):)

    On se vaan niin kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiiruhda postipoika, kiiruhda! =D Toivottavasti saat sen pian. Kyllä siinä silmä lepää.<3

      Poista
    2. :):) Sä olet niin ihana <3 <3

      Poista
  3. Kaunis! Kelpaisi kyllä minullekin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se nätti eikä mikään hirmu kalliskaan. ;)

      Poista
  4. Kaunista:) kuinka painava tuo tamtam on, meinaan että onko liian kevyt/heppana? Niin alko ärsyttään kun hidastelin yhden tuolin kanssa niin ne kerkesi mennä niin ajattelin tuollaista tytön yöpöydäksi kun en tuolikaupoille päässytkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tami on tosi kevyt. Jos laittaisin yöpöydäksi, niin laittaisin sinne sisään jotain painoa. Siitä saa nimittäin kannen irti.;)

      Mäkin olen viime aikoina huomannut, että ei kannata viivytellä jos jotain todella haluaa.=)

      Poista
  5. Ihana <3 Itse vielä pähkäilen minkä värisenä tuon tilaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä. Valinnan vaikeus! =) Mulla vielä haaveissa tilata valkoinen Tami terassille.<3

      Poista
  6. Tam tam on kyllä kaunis.
    Hei, olenko kysynyt mistä ihana nukkamattonne on? Juuri tänään taas tuskastuin omaan valkoiseen kun koira yrjösi sen päälle. Tahtoo kanssa harmaan maton jossa kaikki tahrat ei näy niin selvästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maton ostin pari viikkoa sitten Sotkasta. Luxus-matto nimeltään. Laadusta en vielä tiedä, että pysyykö hyvänä, mutta ihanan pehmeä on ja väristä tykkään tosi paljon. Olen tyytyväinen, että en sitten kuitenkaan ostanut valkoista, vaikka sitä kovasti himoitsinkin.;)

      Poista
  7. En olisi voinut täydellisempää sisustusblogia toivoa! Ollaan toukokuussa muuttamassa kerrostalokolmiosta 5 huoneiseen omakotitaloon maalle ja haen meidän olohuoneeseen valkoinen-hopea-harmaa-rosteri -tyyliä! Täällähän on ihan älyttömästi vinkkejä. :) Kiitos, liityin lukijaksi! ;)

    http://maria-femalelogic.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maria! =) Ihana saada tuollaista palautetta. =) Tervetuloa lukijaksi! Piipahdan heti sinun blogissa! =)

      Poista
  8. Oliko tuon väri Chrome argent vai chrome white? mä nyt oon miettiny ja miettiny,kumpaan väriin lopulta kallistun... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on chrome argent. Varmasti hieno se white myös.

      Poista
  9. Teillä on kyllä UPEA koti! Kateellisena aina katselen näitä valko-hopea-kromi sisustuksia <3 Meillä kun ei mies iki päivänä suostuisi. Sait minusta kyllä uuden lukijan :) Ja tervetuloa kurkkimaan myös minun blogiani http://maailmanparaspaikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu! =) Tervetuloa lukijaksi! <3 Lähden heti visiitille blogiisi! =)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...