perjantai 25. tammikuuta 2013

Kevättä rinnassa!

Tervetuloa viikonloppu! Olet erittäin odotettu! =) 

Olen jo ainakin parin viikon ajan vihjaillut miehelle, että olisi kiva saada tulppaaneja. Niistä tulee niin ihana kevätfiilis kotiin. Vielä ei ole näkynyt.  Ehkä sitten, kun vähiten osaan sitä odottaa. Tai voinhan ostaa itsekin. Ja synttäritkin mulla on pian.;)

Kuva viime keväältä

Eilen olin vuorokauden nettipimennossa, kun isompi poika hajotti tietsikan laturin ja heti tietysti akku loppui. Kivikautisella kännykälläni ei paljon netissä surffailla. Tänä aamuna kaatui Pentikin iso kynttilänjalka ja kolhi tv-tasoa. Mitä vielä!!!! Välillä tuo poika kyllä yrittää tuhota koko kämpän. =D


Viikonloppuna luvassa postaus vanhasta kodistamme. Olkaa kuulolla! =)

Kivaa viikonloppua!


8 kommenttia:

  1. Zemppiä viikonloppuun!!

    :):):)

    <3 <3

    -S-

    VastaaPoista
  2. Tulppaanit tekee kevään, ostin ensin 10 kpl ja sitten hain vielä 20 lisää olivat niin ihania, yleensä keväällä ostan keltaisia kukkia, mutta nyt teki kuitenkin pinkkejä mieli, tosi kiva tuo sekoituskin on :) Pojat on poikia, nauti nyt ajasta kun lapset ovat pieniä, mun vauva on jo aikuinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä nautinkin.<3 Aika vähän meillä onkaan mitään haavereita sattunut.=)Suhteessa siihen kuinka vilkas tuo poika on.=D

      Poista
  3. Kaunis koti teillä, upeita sisustushankintoja <3 Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! =) Kiva kun löysitte blogini.=)

      Mukavaa viikonloppua! =)

      Poista
  4. http://kotiovella.blogspot.fi/2013/01/haaste-in-ja-out-2013.html

    Haastetta pukkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! =) Tuota mä oon jo vähän odottanutkin (lue: pelännyt). =D =D Katotaan kuinka suoriudun. Ei oo välttämättä ihan helppo haaste.=) Mut kiitos! =)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...