lauantai 12. tammikuuta 2013

I love Kartell

Arvaatteko minkä hain tänään postista? =)



No Kartellin Gén tietysti! <3


Parempia kuvia tiedossa sitten kun ihanuus on katossa.

Kaupungilta löytyi myös ihana hopeamatto olkkariin! =D Eli sekin ongelma poistui. Kuvia tästäkin luvassa myöhemmin.

Ja tiedoksi, että Hobby Hallista ilmoittivat, että valkoista Chiara-mattoa ei ole enää tulossa lisää.=/ Mua se ei enää haittaa, mutta varmasti moni muu olisi Chiaran vielä halunnut.

Tällainen pikapostaus tällä kertaa ja nyt sohvan nurkkaan katsomaan Näkijää. =)


16 kommenttia:

  1. Ihana Ge! <3

    Voi eiiiiii. Chiara. :( No, nopeat syövät hitaat ja nyt on vain keksittävä toinen vaihtoehto Chiaran tilalle. Oletko sie ehtinyt jo kiikaroimaan vaihtoehtoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana.<3

      Löysin tosiaan eilen yllättäen Sotkasta ihanan vaal.harmaan/hopean maton.=) Ja oli vielä alessakin Jes! Kuvia myöhemmin!=) En sitten kuitenkaan uskaltanut ottaa valkoista eikä ehkä sopiskaan niin hyvin, kun on valkoinen lattiakin.

      Poista
  2. Nyyyh voi ei chiara :( en saakaan toista samanlaista mattoa olkkariin, APUA!

    VastaaPoista
  3. Oonx mä tosi pihalla? Mut mä en edelleen lämpene noille Kartelleille??

    hih.

    Kivaa iltaa :)

    -S-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin vastata, olet!!! :D en oo nähny mitään niin upeaa sisustusjuttua (vähään aikaan) kun kartellia <3

      Poista
    2. =D Toiset tykkää ja toiset ei. Toisaalta nehän on vaan muovia. ;D Mutta mä oon hulluna! <3

      Poista
    3. HAH! Kiitti Jenna!! hihiihihihhi!!!

      Poista
  4. Moip! Ihana tuo lamppu, kyllä minäki tykkään! Sulle on haaste mun blogissa ;)

    VastaaPoista
  5. Kiva kun jätit merkkiä blogiini, niin löysin tänne :) Jahka lomaflunssasta paranen pääsen minäkin päivittämään taas blogiani.

    VastaaPoista
  6. Oiiih toi Gé on kyllä niiiin ihana <3

    VastaaPoista
  7. Ge <3 Meillä sama lamppu katossa ja ihana on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin onnessani kun sen sain.<3 Mutta ei ole vieläkään katossa. Ehkä viikonloppuna viimeistään.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...