perjantai 4. tammikuuta 2013

H&M Home Kids


H&M Homen tuotteet ovat ihastuttaneet minua mallisto toisensa jälkeen. Monta tyynynpäällistä ja torkkupeittoa sieltä onkin meille päätynyt.
Viime syksynä he vihdoin julkaisivat lastenmallistonkin. Aivan ihastuttavia tuotteita nekin! Tämän kevään  lastenmallisto on todella värikäs. Mutta minä vierastan värejä. =D Jotain mieluista sentään löytyi.

Valitsin tähän uuden Kids-malliston suosikkituotteeni, joista suurimman osan ajattelin kotiuttaa. Mustavalkoisella linjalla mennään! =)
Meillä onkin alkamassa vauvan huoneen sisustaminen. Herra on tällä hetkellä 2 kuukautta vanha. Tästä projektista tulossa postausta myöhemmin.

Vauvan huoneeseen:

 
Isomman pojan huoneeseen:

Homen päämallistoon olin hieman pettynyt. Mutta olenkin aina enemmän pitänyt syys/joulumallistosta, koska sieltä löytyy bling blingiä. ;) Parit valkoiset käsipyyhkeet ja mustan lattiapyyhkeen ehkä tilaan, mutta tuskin paljon muuta.

Oletko jo tutustunut H&M Homen kevään uutuuksiin? Löytyikö jotain kivaa? =)


Rentouttavaa viikonloppua!!!


Yritän viikonlopun aikana ehtiä tehdä postausta meidän eteisestä. Olkaa kuulolla! =D


(Kuvat lainattu: hm.com)





2 kommenttia:

  1. Mä oon kieltänyt itseäni menemästä kattomaan noita uutuuksia... Jotenkin niitä vaan näkee kaikkialla kuitenkin :) Näyttäisi tämän perusteella löytyvän mun lemppareita taas pikkupoikien mallistosta, viimeksikin tilasin tähtilakanat sieltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä tosi kivoja ja söpöjä tuotteita. Mäki oon hulluna tähtiin. =)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...